امروزه عرضه ی نوع جدیدی از انواع جار شیشه ای در بازار رواج یافته که نسبت به دیگر جارهای شیشه ای درب متفاوتی دارند که به آنها جار شیشه ای درب کانتینری می گویند.این نوع جار ها به علت داشتن این نوع درب دارای برتری نسبت دیگر ظروف بوده و ظاهری خاص دارد که به محصول شما جلوه ی شکیل تری خواهد. افراد و تولید کنندگانی که به دنبال ظرفی خاص برای برند یا محصول خود هستند عموما جار شیشه ای درب کانتینری را انتخاب می کنند. در ادامه به معرفی این نوع جار خواهیم پرداخت.

انواع جار شیشه ای با درب کانتینری

جار های شیشه ای درب کانتینری به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می شوند. چرا که این گونه جار ها اکثرا برای شرکت های تولیدی مواد غذایی تولید می شوند و دارای طرح های فانتزی نیستند. حال به معرفی این دو مدل جار خواهیم پرداخت:

جار درب کانتینری مدل استوانه ای

جار های شیشه ای استوانه که درب کانتینری دارند در شش سایز تولید می شوند:

  1. جار استوانه درب کانتینری با ارتفاع 5/5 دهانه 6 سایز 120
  2. جار استوانه درب کانتینری با ارتفاع 11 دهانه 6 سایز 300
  3. جار استوانه درب کانتینری با ارتفاع 13/5 دهانه 6 سایز 400
  4. جار استوانه درب کانتینری با ارتفاع 14/5 دهانه 6 سایز 500
  5. جار استوانه درب کانتینری با ارتفاع 17 دهانه 6 سایز 750
  6. جار استوانه درب کانتینری با ارتفاع 21 دهانه 6 سایز 750

جار شیشه ای مدل کوپ عینکی

این نمونه از جار های درب کانتینری دارای حالت خمره ای شکل است که در دو سایز تولید می شود که به صورت زیر است:

  1. جار شیشه ای کوپ عینکی نیم کیلویی با ارتفاع 11/5
  2. جار شیشه کوپ عینکی یک کیلویی با ارتفاع 16/5

انواع درب برای جار شیشه ای

انواعی از درب ها با اشکال مختلفی برای ظروف بسته بندی جار شیشه ای تولید می شوند که دارای دو جنس مختلف هستند:

  1. درب جار شیشه ای پلاستیکی
  2. درب جار شیشه ای فلزی

درب های فلزی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که برای همین دارای طرفداران بیشتری در میان خریداران هستند. این درب ها نیز در دو دسته ی پایه کوتاه و پایه بلند تولید می شوند. علاوه بر این ها همانطور که گفتیم درب های جدیدی نیز تولید شده که به آن ها درب کانتینری گفته می شود.

کیفیت جار شیشه ای

یک جار شیشه ای با کیفیت باید بدون حباب، شفاف، بی رنگ، بدون نقص و زدگی و متقارن باشد. جار شیشه ای با کفیت اصولا شفاف و بی رنگ است و نشان می دهد در ساخت آنها از مواد اولیه ی درجه یک استفاده شده که برای مواد غذایی استفاده می شوند. جار های شیشه ای دیگر که دارای رنگ های سبز کمرنگ یا متمایل به آبی هستند و درجه ی کیفی پایین تری دارند اغلب برای مواد شیمیایی و غیز غذایی و صنعتی به کار برده می شوند.

جار های شیشه ای جدید

همیشه جار های شیشه ای جدید تر برای مشتریان جذاب تر بوده و طرح جدید مشتری را به خرید ترغیب می کند. برخی از جار های شیشه ای جدیدی که در شرکت دینا تولید شده اند به شرح زیر هستند:

  • جار شیشه ای کوزه ای
  • جار شیشه ای شکلاتی
  • جار شیشه ای درب کانتینری
  • جار شیشه ای خاویاری
  • جار شیشه ای کوپ عینکی
  • جار شیشه ای درب چفتی و …

عرضه ی جار شیشه ای

عرضه ی جار شیشه ای به صورت اینترنتی

امروزه به دلیلی شرایط خاص پیش آمده در کشور ما نیز در شرکت جار شیشه ای دینا شرایط را برای خرید اینترنتی شما عزیزان و عرضه ی آنلاین محصولات را را فراهم نموده ایم. شما پس ثبت سفارش خود به صورت غیرحضوری در کمترین زمان محصول خود را در محل تحویل خواهید گرفت. با راه های ارتباطی پایان صفحه با ما در تماس باشید.