جار شیشه ای با توجه به یک سری از شاخص ها و معیار ها قیمت گذاری می شود که به با توجه به آنها مشخص می شود قیمت نهایی سفارش یک جار شیشه ای چقدر خواهد بود. در این محتوا سعی داریم درباره ی کیفیت انواع جار شیشه ای درجه یک و قیمت گذاری های جار شیشه ای ارزان و یا گران تر با شما صحبت نماییم. با ما همراه باشد.

معیار های شاخص و موثر در قیمت جار شیشه ای

معیار های متفاوت و متنوعی وجود دارد که همگی به نوعی در قیمت جار شیشه ای تاثیر گذار هستند. این شاخص ها بسته به نوع سفارش و خواست متقاضی می توانند در قیمت نهایی محصول تفاوت ایجاد کنند. این معیار ها عبارت اند از:

  • روش ساخت جار شیشه ای
  • کیفیت جار شیشه ای
  • حجم و اندازه ی جار شیشه ای
  • نوع درب جار شیشه ای
  • تیراژ
  • نوع طرح جار شیشه ای
  • خرید از فروشگاه های اصلی یا بازاری
  • خرید مستقیم از تولید کننده جار شیشه ای

شما می توانید برای مشاهده ی انواع محصولات شرکت دینا به قسمت محصولات در سایت مراجعه نمایید و برای سفارش جار از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

سفارش جار

روش ساخت جار شیشه ای

جار های شیشه ای از گذشته تا اکنون مورد استفاده ی عموم مردم برای بسته بندی و نگهداری بیشتر مواد به ویژه مواد غذایی بوده است. جار شیشه ای عموما به سه روش تولید می شود:

  • دستی
  • نیمه اتوماتیک
  • اتوماتیک

روش اول مدت هاست که منسوخ شده و امروزه دیگر کمتر کسی از این روش استفاده می کند. اما روش های دوم و سوم بسته به تیراژ سفارش استفاده خواهد شد. اصولا برای سفارش هایی با تیراژ بالای 1000 عدد خط تولید اتوماتیک فعال میشود و برای زیر این تعداد خط تولید نیمه اتوماتیک راه اندازی خواهد شد. امروزه سفارش جار به صورت اینترنتی بسیار روتاج یافته و ما نیز در شرکت جار شیشه ای این امکان را برای تمامی متقاضیان فراهم نموده ایم.

سفارش جار و تفاوت در قیمت آن

بسته به اینکه شما جار شیشه ای مورد نیاز خود را از کجا و به چه صورت انتخاب کرده، سفارش می دهید و خریداری می کنید می تواند تفاوت های قابل ملاحظه ای در قیمت آن ایجاد شود. به طور کلی می توانید از چندین مرکز جار های شیشه و محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید که به شرح زیر است:

  1. تولید کننده های اصلی محصول
  2. نماینندگی های کارخانجات
  3. فروشگاه ها
  4. مغازه ها

اگر می خواهید به طور جدی و بسته بندی محصول غذایی خود و یا هر محصول دیگری دست به خرید جار شیشه ای بزنید و تخصصی تر بر روی بسته بندی محصول خود کار کنید بهتر است از دو گروه اول خرید کنید، یعنی تولید کننده ها و نمایندگان اصلی. چرا که خرید از گروه های بعدی می تواند شما را دچار مشکل کند چون این فروشگاه ها از نظر تامین جار شیشه ای شما ضعیف بوده و همچنین قدر تامین محصول مورد نیاز شما برای دفعات بعدی را نخواهند داشت. اما خرید از تولید کننده به صورت مستقیم اطمینان تامین جار برای دفعات متالی را نیز به شما خواهد داد و همچنین قیمت کمتری را خواهید پرداخت چرا که ملزم به پرداخت وجه بیشتر به واسطه های بازاری نخواهید بود. اما برای خرید کنندگانی که نیاز مداوم ندارند اجباری در خرید از دو گروه اول نخواهد بود و آن ها می توانند از هر یک از چهار گروه نام برده شده خرید نمایند.

 سفارش آسان جار شیشه ای به شکل اینترنتی

برای سفارش جار شیشه ای به صورت اینترنتی می توانید از طریق راه های ارتباطی گفته شده در پایان صفحه با ما در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید انواع جار های شیشه ای تولیدی در شرکت جار شیشه ای دینا را در قسمت محصولات سایت مشاهده فرمایید.