خرید جار شیشه ای تستر | جار شیشه ای کوچک جار شیشه ای تستر و یا همان جار شیشه ای کوچک علاوه بر کاربردهایی که جارهای شیشه ای بزرگ دارند کاربردهای خاص دیگری را نیز شامل میشوند. اغلب، استفاده از جار شیشه ای کوچک در موارد مختلف من جمله بسته بندی محصولات، مزیت های فراوانی را در پی دارند. به عنوان مثال افزایش چند برابری فروش را در پی دارند. در ادامه به دلایل این واقعه و همچنین به طور مفصل به کاربردهای جار شیشه ای کوچک میپردازیم. اگر از تولید کنندگان محصولات مختلف میباشید و مایلید که فروش خود را افزایش دهید با ما همراه باشید.

جار شیشه ای کوچک

همانطور که در مقدمه گفته شد جار شیشه ای کوچک دارای کاربردهای فراوانی میباشد. که تعدادی از این کاربرد ها عبارتند از:

  1. بسته بندی تستر محصولاتی چون عسل، مربا، شکلات، ترشیجات، کرم ها، ژل ها و…
  2. بسته بندی اشانتیون محصولات
  3. بسته بندی محصولات گران قیمت مانند خاویار، زعفران و…
  4. بسته بندی محصولاتی که در حجم های کم عرضه میگردند مانند ادویه جات و…
  5. استفاده به عنوان وسایل تزئینی و دکوری مانند جا شمعی، گلدان های گیاهان آبزی و…
  6. و…

موارد 3 و 4 و 5 که به نظر میرسد واضح باشد اما ممکن است در خصوص مورد 1 و 2 این سوال برای شما پیش بیاید که خب چه لزومی به ارائه ی اشانتیون و یا تستر محصولات است؟ در جواب باید گفت که تستر و اشانتیون میتواند فروش را تا چندین برابر افزایش دهد بدین گونه که به عنوان مثال در ابتدا با فروش تستر محصول توجه مشتریان را به محصول مورد نظر جلب کرده و پس از آن فروش نیز افزایش می یابد. با ارائه ی اشانتیون نیز به همین صورت. توجه افراد به دلیل هیجان انگیز بودن اشانتیون به محصول جلب شده و در نتیجه با افزایش فروش مواجه میشویم.

جار شیشه ای کوچک

جار شیشه ای تستر

همانطور که احتمالا متوجه شده باشید جار شیشه ای تستر در واقع همان جار شیشه ای کوچک است که به دلیل اینکه در بسته بندی تستر مورد استفاده قرار میگیرد از آن به عنوان جار شیشه ای تستر نیز یاد میشود.
انواع مدل های جار شیشه ای تستر عبارتند از:
  • جار شیشه ای گرد
  • جار شیشه ای چهارگوش
  • جار شیشه ای شش گوش
  • جار شیشه ای چهارگوش ساده
  • جار شیشه ای شکلاتی
  • و…

معمولا این جارهای شیشه ای حجمی در حدود 56 گرمی (بر حسب عسل) را در بر میگیرند. البته سایر حجم ها نیز موجود میباشد اما دیگر، از آن ها با عنوان جار شیشه ای تستر یاد نمیشود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر من جمله ابعاد، نوع درب و… هر کدام از این مدل ها میتوانید به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای مراجعه نموده و در ابتدای آن این جارهای شیشه ای را مشاهده نمایید.

انواع جار شیشه ای تستر

فروش عمده جار شیشه ای

انواع جارهای شیشه ای من جمله جار شیشه ای کوچک، جار شیشه ای بزرگ، جار شیشه ای فانتزی، جار شیشه ای مخصوص به عسل و… را میتوانید از شرکت دینا، بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده جارهای شیشه ای در ایران، به صورت عمده و پایین ترین قیمت ممکن تهیه نمایید. جارهای شیشه ای تولیدی این شرکت از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند و دارای شفافیت بالایی میباشند. تمامی مدل های مربوطه را میتوانید در کاتالوگ سایت مشاهده نمایید و پس از آن اقدام به خرید نمایید.
فروش عمده جار شیشه ای کوچک

خرید اینترنتی جار شیشه ای

راه های بسیاری برای خرید جارهای شیشه ای وجود دارد اما راحت ترین راه ممکن خرید اینترنتی میباشد زیرا که در این روش شما میتوانید از هر کجای ایران که هستید به راحتی و با صرف کمترین زمان و هزینه ی ممکن جارهای شیشه ای مورد نظر خود را فراهم نمایید. شرکت دینا نیز برای رفاه حال مشتریان عزیزش این امکان را فراهم نموده است و شما میتوانید از طریق تنها یک تماس با شماره های درج شده در زیر این متن سفارش خود را  ثبت نمایید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.