فروش عمده جار شیشه ای اصفهان در تهران جار شیشه ای اصفهان به طور قطع از با کیفیت ترین جارهای شیشه ای تولید شده در ایران میباشد. علت این امر سابقه ی بسیار زیاد تولیدکنندگان اصفهانی در راستای تولید جارهای شیشه ای میباشد. از آنجاییکه اصفهان به عنوان قطب تولید محصولاتی مانند عسل و مربا محسوب میگردد و بسته بندی این محصولات احتیاج به جارهای شیشه ای دارد از گذشته تاکنون تولید کنندگان ظروف شیشه ای در اصفهان دغدغه ی تامین نیاز این افراد یعنی تولید کنندگان عسل، مربا و… را داشته اند. علاوه بر آن جار شیشه ای اصفهان برای سایر شهرها و حتی سایر کشور ها نیز ارسال میگردد.

شیشه جار اصفهان

شیشه جار اصفهان یا همان جار شیشه ای اصفهان در مدل ها و طرح های بسیاری تولید میشوند. تعدادی از این مدل ها عبارتند از:

تعداد این مدل ها بسیار زیاد میباشد و تمامی آن ها به همراه ویژگی هایشان در کاتالوگ محصولات جار شیشه ای معرفی گردیده اند و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به آن مراجعه نمایید. اصفهان به عنوان مبدا تولید جارهای شیشه ای، امروزه جارهای شیشه ای را به صورت کاملا اتوماتیک تولید میکند که همین امر سبب کاهش قیمت جارهای شیشه ای تولیدی این استان گردیده است. در تولید جار شیشه ای میزان استفاده از مواد اولیه و همچنین جنس مواد اولیه بسیار حساس میباشد زیرا که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت جارهای شیشه ای تولید شده دارند.

تولید کننده شیشه جار اصفهان

فروش جار شیشه ای در اصفهان

شیشه جار اصفهان توسط شرکت دینا، با سابقه ترین تولید کننده جارهای شیشه ای، تولید و عرضه میشود. این شرکت راه های زیادی را برای خدمت رسانی و تامین نیاز افراد به جارهای شیشه ای امتحان کرده و در حال حاضر نیز محصولات خود را به سرتاسر ایران ارسال مینماید و در اختیار مشتریان عزیز خود قرار میدهد. شیشه جار اصفهان دارای کاربردهای فراوانی میباشد. کاربردهایی چون:
  • بسته بندی مواد خوراکی مانند عسل، مربا، زیتون، خیارشور، سس و…
  • بسته بندی مواد غذایی مانند حبوبات، زعفران، ادویه جات، روغن و…
  • بسته بندی محصولات بهداشتی مانند ضدعفونی کننده ها، شیشه پاک کن ها، استون و…
  • استفاده به عنوان گلدان های انواع گیاهانی چون گیاهان آبزی و…
  • و…

بنابر این مطابق با این کاربردها بسیار مورد نیاز افراد علی الخصوص صنایع تولیدی محصولات نام برده شده قرار میگیرد. و لازم است که این نیاز برطرف گردد از همین رو شرکت دینا امکان خرید به صورت تلفنی و اینترنتی را امکان پذیر نموده است تا مشتریان بتوانند به راحتیِ هر چه تمام تر نیاز خود را برطرف نمایند.

فروش انواع جار شیشه ای اصفهان

فروش شیشه عسل اصفهان

یکی از رایج ترین محصولات تولید اصفهان و ایران عسل میباشد. عسل برای بسته بندی و نگهداری احتیاج به ظروف مخصوص به خود را دارد. ظروفی که برای بسته بندی عسل به کار میروند را، میتوان به دو دسته ی جارهای شیشه ای و جارهای پلاستیکی تقسیم نمود. جارهای پلاستیکی با اینکه به نسبت، دارای قیمت پایین تری میباشند، اما، استفاده از جارهای شیشه ای به دلیل مزیت های فراوان تری که دارند بسیار بیشتر توصیه میگردد. این مزیت ها عبارتند از:
  • جارهای شیشه ای واکنش پذیر نیستند و موجب تغییر رنگ، بو و طعم نمیشوند.
  • در مقابل نفوذ گرد و خاک، هوا و… مقاوم هستند.
  • به دلیل ظاهر شفافی که دارند موجب جلب اعتماد مشتریان میگردد.
  • کیفیت عسل را به خوبی نمایش میدهد.
  • به دلیل زیبایی و شکیل بودن موجب جلب توجه و افزایش فروش میگردند.
  • به علت فرهنگ سایر کشور ها افزایش صادرات را در پی دارند.
  • و…

شیشه جار اصفهان مخصوص عسل

شیشه جار اصفهان قیمت

قیمت جارهای شیشه ای به موارد بسیار مختلفی چون کیفیت، تعداد خرید، مدل، سایز و… بسنگی دارد از همین رو نمیتوان قیمت دقیقی را برای آن ها عنوان نمود ولی شما برای اطلاع از قیمت میتوانید با شماره های درج شده در زیر این متن تماس حاصل نموده و پاسخ سوال خود را بیابید. اما لازم به ذکر است که قیمت شیشه جار اصفهان بطور کلی بسیار مناسب است و لازم نیست که نگرانی ای از این بابت ذهن شما را به خود مشغول کند.