جار شیشه ای فانتزی چهارگوش ارزان

جار‌شیشه‌‌ای فانتزی چهارگوش یک بسته‌بندی زیبا و ارزان برای محصولاتی ست که میخواهیم زیبا بنظر برسند. اگر با نقش بسته‌بندی محصولات در فروش محصول تولیدی خود اشنا باشید میدانید که باید از بهترین بسته‌بندی برای محصول خود استفاده نمایید. معمولا افرادیکه به دنبال بسته‌بندی زیبایی برای محصولات خود میگردند از جار‌شیشه‌ای چهارگوش استفاده‌ی بسزایی میکنند زیرا بر اساس ویژگی‌هایی که این مدل از جار‌شیشه‌ای دارد میتواند برای محصولات مختلف مناسب باشد. جار‌شیشه‌ای چهارگوش برای بسته‌بندی محصولاتی مانند لوازم ارایشی، زعفران و… بسیار مناسب میباشد. اگر هنوز در انتخاب بسته بندی برای محصول خود مردد هستید با ما همراه باشید.

نقش بسته‌بندی زیبای محصولات در فروش

ظبق تحقیقات انجام شده در چندین سال گذشته بسته‌بندی محصولات نقش بسزایی در بازاریابی دارد. این تاثیر به گونه‌ای ست که برخی از افراد بسته‌بندی زیبا را مهمترین عامل در فروش میدانند. از همین رو تقریبا تمام فروشندگان محصولات مختلف به بسته‌بندی محصول خود اهمیت فراوانی میدهند. و اگر شما فروشنده یک محصول هستید و به بسته‌بندی محصول خود اهمیتی نمیدهید، باید بدانید که با یک بسته‌بندی زیبا میتوانید فروش محصول خود را چند برابر کنید. جار‌شیشه‌ای فانتزی یکی از پرطرفدارترین بسته‌بندی‌های زیبا برای محصولات میباشد که میتواند مشتریان را به خوبی جذب نماید.

جارشیشه‌ای فانتزی

جارهای شیشه‌ای در دو نوع ساده و فانتزی تولید میشوند. از آنجاییکه معمولا خریداران محصولات مختلف معمولا جذب ظاهر زیبا و بسته بندی محصولات میشوند، جار‌شیشه‌ای فانتزی به نسبت جارشیشه‌ای ساده معمولا با استقبال بیشتری روبرو میشود. این استقبال به دلیل ظاهر زیبای این نوع از جار شیشه ای میباشد. جارشیشه‌ای فانتزی در انواع مختلف تولید میشود و ظاهر زیبای جارشیشه‌ای فانتزی باعث میشود که توجه تولید کننده محصولاتی مانند لوازم ارایشی، زعفران، وسایل تزئینی و… را به خود جلب کند. از انواع مختلف آن میتوان به جار شیشه ای چهارگوش، شش‌گوش، خاویاری، گوشواره ای و… اشاره کرد. که ما در ادامه به معرفی جار‌شیشه‌ای چهارگوش میپردازیم و سایر مدل‌ها نیز در سایر مطالب و در کاتالوگ محصولات قابل مشاهده میباشند.

جار شیشه ای فانتزی

جار‌شیشه‌ای چهارگوش فانتزی

جار‌شیشه‌ای چهارگوش فانتزی یکی از انواع جار‌شیشه‌ای ست که توسط شرکت دیبا تولید و به فروش میرسد. این مدل از جار در حجم‌های مختلف و برای محصولات مختلفی تولید میگردد.

به انواع جار‌شیشه‌ای چهارگوش در پایین اشاره مینماییم.

  • ۲۵۰ گرمی
  • ۳۵۰ گرمی
  • ۵۰۰ گرمی
  • ۷۰۰ گرمی
  • یک کیلویی

این مدل از جارشیشه‌ای میتواند کاربردهای فراوانی داشته باشد. تولید ان در حجم های مختلف نیز به افزایش کاربرد و موارد استفاده‌ی ان نیز می‌افزاید. در ادامه در خصوص کاربردهای آن نیز مفصل تر صحبت خواهیم نمود.

جار شیشه ای چهارگوش و فانتزی

کاربرد جار‌شیشه‌ای چهارگوش

همانطورکه احتمالا دریافته باشید کاربرد همه‌ی جارهای شیشه‌ای فراوان میباشد. که با توجه به تفاوت نوع محصولات نوع جار‌شیشه‌ای مورد استفاده برای بسته‌بندی نیز میتواند متفاوت باشد. برای آنکه بدانید جار شیشه‌ای چهارگوش در بسته‌بندی چه محصولاتی بیشتر به کار میرود ما چند نمونه از کاربردهای هر کدام از حجم‌های موجود را در ادامه بیان میکنیم.

کاربردهای جارشیشه‌ای ۲۵۰ گرمی و ۳۵۰ گرمی به دلیل حجم پایینشان:

  • بسته بندی لوازم ارایشی مانند کرم ها، انواع ژل، ماسک ها و…
  • لوازم تزئینی مانند جاشمعی، گلدان و…
  • نگهداری ادویه جات و زعفران
  • و…

کاربردهای جارشیشه‌ای ۵۰۰، ۷۰۰ و۱۰۰۰ گرمی به دلیل حجم زیادشان:

  • نگهداری و بسته‌بندی موادغذایی مانند عسل، مربا، حبوبات و…
  • بسته‌‌بندی شیرینی جات مختلف مانند شکلات ها و…
  • و…

البته علاوه بر محصولات نام برده شده محصولات دیگری هم هستند که به علت تعداد زیاد آن‌ها در خصوصشان صحبت نکردیم و تنها به بیان چند مثال اکتفا نمودیم.

 

جار چهارگوش

 

جار‌شیشه‌ای فانتزی ارزان

معمولا قیمت جارهای شیشه‌ای بر اساس اندازه، کیفیت، مدل، شیشه استفاده شده و… آنها متفاوت می‌باشد. درصورتیکه مایلید جارشیشه‌ای چهارگوش را با قیمت ارزان و مناسب تهیه کنید کافی‌ست با ما تماس گرفته تا از مناسب ترین قیمت آن مطلع شوید. و در صورتیکه مایل به سفارش بودید سفارش خود را ثبت نمایید. از بخش تماس با ما میتوانید با ما ارتباط برقرار نمایید.