با توجه به اتفاقات اخیر یکی از سوالاتی که مشتریان ظروف جار از ما می پرسند این است که جار پلاستیکی را خریداری کنند یا نوع شیشه ایی؟
نرخ فروش این دو در قبل بسیار متفاوت بود اما اکنون تفاوت چندانی میان این دو نیست ما تنها می توانیم بگوییم که بسته به نوع کاربرد و سلیقه ایی که وجود دارد جار خود را انتخاب کنند.

در سال 97 نرخ فروش جار شیشه ایی و جار پلاستیکی مرتلا در حال تغییر بود و در بازار هر روز تغییر می کرد این نوسان قیمت باعث شده بود که بازار و مشتریان ظروف بسته بندی در سردرگمی به سر ببرند این موضوع تا جایی پیش رفت که جار پلاستیکی و مواد پلیمری حتی از مواد شیشه گران تر شد و قیمت ظرف های جار پلاستیکی با افزایش شدیدی روبرو شد.

اما در سال 98 نیز این تغییرات ادامه داشت اما می توان گفت در سال 98 قیمت پت پلاستیکی و جار شیشه ایی تقریبا به ثبات رسید و نوسان کمتری را دارد.

اکنون در سال 98 برای نرخ فروش پت پلاستیکی و جار شیشه ایی می توان گفت که  قیمت پت پلاستیکی از شیشه کمتر بوده اما شیشه هایی در بازار هستند که تقریبا با اختلاف کمی هم قیمت با پت های پلاستیکی هستند.

در مورد قیمت گذاری پت و جار شیشه ایی در یکی از مقالات این سایت به طور کامل توضیح  داده شده است.

نرخ فروش جار پلاستیکی

نرخ فروش جار

قیمت ظروف شیشه ایی بسته بندی

ظروف شیشه ایی برای بسته بندی بسیار شکیل تر و بهتر از ظروف پت پلاستیکی بوده. قیمت ظروف جار شیشه ایی متغییر بوده و بسته به نوع خرید شما و تناژ خرید مشخص خواهد شد. در مرکز فروش جار شیشه ایی دینا انواع ظرف بسته بندی را می توانید به صورت اینترنتی خریداری کنید.

واحدهای تولیدکننده جار شیشه ایی بسیار متعدد بوده و انواع جار شیشه ایی و بطری شیشه ایی را در ایران با قیمت های مختلف به بازار عرضه می کنند.

شرکت ظروف بسته بندی دینا قادر بوه تا انواع ظرف های جار و بطری را به سراسر ایران عرضه کند و شما بدون نیاز به مراجعه به دفتر مرکزی خرید خودر را انجام دهید.

نرخ فروش جار

فروش عمده بطری شیشه ایی با چوب پنبه

بطری های شیشهایی دارای تنوع مختلفی از درب بوده و درب این گونه از بطری ها به صورت پلاستیکی،آلمینیومی،استیل،چو پنبه ایی بوده.

عمدتا فروش عمده و خرید آن به صورت عمده بسیار سودمند تر از زمانی ایست که به صورت خرد خریداری می شود.

نرخ فروش جار