مرکز فروش جار شیشه ای عسل وظیفه ی تامین نیاز تولید کنندگان عسل به جارهای شیشه ای برای بسته بندی را به عهده دارد. جار شیشه ای عسل در مدل ها و کیفیت های مختلفی تولید و عرضه میگردند. که توجه به کیفیت و مدلی که برای بسته بندی عسل مورد استفاده قرار میگیرد میتواند فروش محصول عسل را با افزایش چشمگیری روبرو نماید.
مرکز فروش جار شیشه ای عسل در اصفهان و تهران

فروش شیشه عسل

شرکت دینا مرکز فروش جار شیشه ای عسل در ایران میباشد که صاحب دو کارخانه در اصفهان و تهران میباشد. شرکت دینا توانسته است با سابقه ی بالایی که در تولید جارهای شیشه ای دارد توسط این دو کارخانه بالاترین کیفیت از جارهای شیشه ای را تولید و عرضه نماید. این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخل در راستای صادرات نیز فعالیت میکند و جارهای شیشه ای عسل مورد نیاز خیلی از صادر کنندگان عسل را نیز فراهم مینماید. جارهای شیشه ای همانطور که گفته شد در مدل های بسیار زیاد و متنوعی تولید میگردد. تعدادی از این مدل ها عبارتند از:
  • جار شیشه ای استوانه ای
  • جار شیشه ای چهارگوش
  • جار شیشه ای شش گوش
  • جار شیشه ای بانکه
  • جار شیشه ای گوشواره دار
  • و…

تمامی این مدل ها در این سایت درج گردیده اند و شما میتوانید برای اطلاع از ویژگی های آن ها به کاتالوگ ظروف جار شیشه ای و برای مشاهده ی تصاویر آن ها به عکس محصولات جار شیشه ای مراجعه نمایید. انتخاب مدل جار شیشه ای برای بسته بندی از اهمیت فراوانی برخوردار است زیرا همانطور که در مقدمه مطرح شد مدل مناسب میتواند باعث افزایش جذب مشتری و در نتیجه افزایش فروش گردد. دسته ای از مدل های مناسب برای بسته بندی عسل جارهای شیشه ای فانتزی میباشند که در ادامه به صورت مفصل تری معرفی میگردد.

مرکز فروش جار شیشه ای عسل

جار شیشه ای فانتزی

جار شیشه ای فانتزی دسته ای از جارهای شیشه ای ست که در مقابل جارهای شیشه ای ساده قرار میگیرد و دارای ظاهری شکیل و زیبا میباشد که میتواند نظر و توجه افراد را به خوبی جلب کند. از همین رو است که هنگامیکه تولید کنندگان، محصولات تولیدی خود را با جارهای شیشه ای فانتزی بسته بندی و عرضه مینمایند فروش محصول با افزایش چند برابری مواجه میگردد. بنابر این اغلب مرکز فروش جار شیشه ای دینا به مشتریان خود توصیه میکند که برای بسته بندی و عرضه ی محصولات خود علی الخصوص مواد غذایی و خوراکی ای همچون عسل از جارهای شیشه ای فانتزی استفاده کنند. جارهای شیشه ای فانتزی با درب های رنگی فانتزی و شکیل نیز تولید و عرضه میگردند که میتوانید تصاویر تعدادی از آن ها را در زیر مشاهده نمایید.

 

فروش شیشه مربا در اصفهان

جارهای شیشه ای علاوه بر بسته بندی عسل دارای کاربردهای بسیار دیگری میباشند. کاربردهایی چون
  • بسته بندی مربا
  • بسته بندی ترشیجات
  • بسته بندی رب گوجه
  • بسته بندی زیتون
  • بسته بندی خیارشور
  • بسته بندی شکلات
  • بسته بندی مواد بهداشتی
  • نگهداری گیاهان آبزی
  • و…

از همین رو است که اغلب جارهای شیشه ای را با عنوان های دیگری همچون شیشه مربا، شیشه ترشی، شیشه خیارشور، شیشه ادویه و… نیز میشناسیم. همانطور که میبینید بسته بندی مربا نیز جز کاربردهای جارهای شیشه ای میباشد. از جارهای شیشه ای که برای بسته بندی مربا مورد استفاه قرار میگیرند با عنوان شیشه ی مربا یاد میشود. شیشه های مربا نیز توسط شرکت دینا و در اصفهان و تهران تولید میگردند. ولی خرید آن ها در سرتاسر ایران امکان پذیر است. مدل هایی از جارهای شیشه ای که برای بسته بندی عسل مورد استفاده قرار میگیرند برای مربا نیز مناسب میباشند.

مرکز فروش جار شیشه ای عسل و شیشه ی مربا

فروش شیشه عسل اصفهان

شیشه عسل اصفهان و یا در واقع جار شیشه ای اصفهان از بهترین ظروف شیشه ای موجود در کشور میباشند زیرا که صاحبان کسب و کار این استان از قدیم الایام در صنعت شیشه نیز دستی داشته اند و تجربه ی بسیاری در این زمینه دارند. شرکت دینا نیز با بهره گیری از این افراد با تجربه و در کنار مواد اولیه ی خوب توانسته با کیفیت ترین جارهای شیشه ای را تولید نموده و در اقصی نقاط ایران عرضه نماید. پس شما میتوانید با خیال راحت و اطمینان خاطر از کیفیت جارهای تولیدی مرکز فروش جار شیشه ای عسل اقدام به خرید جارهای شیشه ای مورد نیاز خود به طرقی که در ادامه گفته خواهد شد نمایید.

فروش شیشه عسل اصفهان

خرید جار شیشه ای

برای خرید جارهای شیشه ای راه های مختلفی وجود دارد یکی از این راه ها مراجعه به کارخانجات تولیدی واقع شده در اصفهان و تهران میباشد اما این راه برای افرادی که ساکن این دو شهر نیستند احتمالا کمی دشوار باشد و موجب هزینه ی اضافی گردد. راه بهتری که مرکز فروش جار شیشه ای عسل، شرکت دینا برای مشتریان خود فراهم نموده است خرید اینترنتی میباشد.
مرکز فروش جار شیشه ای عسل

خرید اینترنتی جار شیشه ای

خرید اینترنتی مزیت های فراوانی دارد. مزیت هایی چون دسترسی به بالاترین تنوع جارهای شیشه ای، آسانی خرید، کاهش هزینه، خرید با قیمت کارخانه، خرید با تعداد دلخواه و… . بنابر این بنظر میرسد که بهترین راه خرید جارهای شیشه ای خرید اینترنتی باشد. بدین منظور تنها کافی ست که با شماره های درج شده در زیر این متن تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید تا در اسرع وقت توسط شرکت دینا برای شما ارسال گردد. علاوه بر آن در صورت داشتن هر گونه سوال نیز میتوانید از همین طریق اقدام نموده و سوال خود را مطرح کنید تا بخش فروش شرکت دینا پاسخگوی شما باشد.

خرید اینترنتی جار شیشه ای

فروش جار شیشه ای عسل در اصفهان

در خصوص فروش جار شیشه ای در اصفهان که تا بدینجای مطلب صحبت گردید، اما لازم به ذکر است که علاوه بر جارهای شیشه ای معرفی شده در این مطلب انواع دیگر محصولاتی همچون:

نیز از محصولات تولیدی شرکت دینا هستند که در سرتاسر ایران عرضه میگردند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر کدام از این محصولات میتوانید به سایر مقالات سایت که اختصاصا در خصوص آن ها منتشر گردیده است مراجعه نمایید. بدین منظور میتوانید با سرچ کلید واژه ی مربوطه ی محصول مدنظرتان به مطالب مرتبط دسترسی یابید.