امروزه جار شیشه ای که یکی از ظروف بسته بندی انواع مواد می باشد، طرفداران زیادی پیدا کرده چرا که این ظروف علاوه بر تنوع و اندازه های متنوع به علت دارا بودن جنس شیشه مواد مختلف را به خوبی نگهداری می کنند. شما می توانید قیمت خرید جار شیشه ای شرکت تولیدی دینا را با بهترین کیفیت در قسمت محصولات مشاهده نمایید.

مزایای جار شیشه ای

جار شیشه ای که بیشترین استفاده را در بسته بندی مواد غذایی دارد دارای برتری هایی نسبت به دیگر جنس های ظروف بسته بندی می باشد. این جار ها به علت دارا بودن جنس شیشه انواعی از مواد غذایی را تا مدت طولانی در خود سالم نگه می دارد. این مسأله به این علت است که شیشه واکنش پذیر نیست بنابراین خواص فیزیکی ماده را تا طولانی مدت به شکل اولیه آن نگه خواهد داشت. علاوه بر این جنس شیشه دارای استحکام بوده و همواره قابلیت استفاده ی دوباره و درب بندی دارد. مخصوصا اینکه انواع مواد اسیدی مانند ترشی جات و یا آبلیمو را بدون تغییر رنگ و بو و مزه حتی در نبود مکان سرد برای نگهداری، سالم نگه داشته و خواص آن حفظ خواهد شد. همچنین ظروف شیشه ای در بسته بندی دیگر مواد ظاهری شکیل تر ایجاد کرده که نقش بسزایی در فروش دارد.

قیمت خرید جار شیشه ای

در قیمت خرید جار شیشه ای عواملی تاثیر گذارند که می توان به کیفیت جار شیشه ای ، تیراژ خرید، شکل جار و سایز آن اشاره نمود. به گونه ای که هرچه  تیراژ خرید جار بالاتر باشد قیمت پرداختی شما عزیزان کمتر خواهد بود. شکل و اندازه ی جار شیشه ای نیز در قیمت آن بی تاثیر نمی باشد. از بابت کیفیت نیز باید به شما اطمینان دهیم که تمامی محصولات شرکت جار دینا دارای بالاترین و بهترین کیفیت هستند.

تعیین کیفیت جار شیشه ای

یک جار شیشه ای باکیفیت دارای یک سری مشخصات می باشد که این مشخصات عبارت اند از:

  • بدون نقص و حباب می باشد.
  • کاملا متقارن است و زدگی ندارد.
  • کاملا شفاف است و در هیچ جای آن لکه یا کدر بودن مشاهده نمی شود.

کاربرد ظروف بسته بندی شیشه ای

ظروف بسته بندی شیشه ای یا همان جار در بسته بندی انواع مواد به کار برده می شود که بیشترین کاربرد آن در بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله:

  1. عسل
  2. مربا
  3. ترشی جات
  4. حبوبات
  5. انواع رب
  6. سس و طعم دهنده ها
  7. ادویه جات
  8. قند و شکر
  9. چای
  10. برنج و جو

می باشد. علاوه بر این ها از جار شیشه ای در بسته بندی دیگر مواد مانند:

  • مواد صنعتی
  • مواد شیمیایی
  • موادآرایشی
  • مواد بهداشتی
  • مواد دارویی

نیز استفاده می شود. شما عزیزان بر حسب نیاز خود برای بسته بندی هرکدام از مواد بالا می توانید انواع مدل ها و سایز های مختلف جارهای شیشه ای شرکت دینا را در قسمت محصولات مشاهده فرمایید.

تاثیر بسته بندی در فروش یک محصول

فرض کنید شما بهترین محصول یک شرکت غذایی را تولید کرده اید که طرفداران زیادی دارد. اما هیچ تمرکزی بر نوع بسته بندی آن نکرده اید و در قالب بسته بندی بی کیفیتی آن را به بازار عرضه می کنید. همانطور که میدانید و می توان پیش بینی کرد محصول بسیار عالی شما طبق انتظارتان به فروش نخواهد رفت. زیرا اولین و مهم ترین چیزی که نظر خریدار را به سمت محصول شما جلب خواهد کرد، شکل ظاهری و بسته بندی آن است. یک بسته بندی چشم نواز نظر هارا به سمت خود می کشاندو علاوه بر این ظرف شیشه ای چون امکان رویت محصول را به خریدار می دهد نقش بسزایی در فروش آن خواهد داشت. حتما در بازار نیز مشاهده کردید که محصولاتی مثل رب، سس، زیتون و غیره را خیلی راحت تر انتخاب کرده و خریداری می کنید چون امکان مشاهده ی محتویات داخل شیشه انتخاب را برای شما آسان می کند. شما می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با ما در تماس باشید. سفارشات خود را اینترنتی به ثبت رسانده و در کمترین زمان آن را دریافت کنید.