جار دینا تولیدکننده پت پلاستیکی فانتزی در تهران انواع مختلفی از ظروف بسته بندی را در این سایت به صورت عمده به بازار عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت فروش عمده با ما در اتباط باشید.

امروزه بسته بندی های مختلفی برای محصولات وجود دارد یکی از نمونه های بسته بندی ظروف پت پلاستیکی بوده که به صورت ساده و فانتزی تولید و عرضه می شوند.

این ظروف پلاستیکی به دلیل آنکه دارای یک سری از مزایا به نسبت بقیه ظروف بوده مورد استقبال قرار گرفته است.

نوع بسته بندی در فروش می تواند تاثیر بگذارد پس هرچه قدر از ظروف فانتزی تر و زیباتر برای بسته بندی استفاده شود میزان فروش آن محصول نیز افزایش میابد.

پت پلاستیکی فانتزی

مزایا و معایب ظروف بسته بندی پلاستیکی:

ظروف بسته بندی شیشه ایی و پلاستیکی همیشه در رقابت با هم بوده و مقایسه های بسیاری بین این دو ظرف برای بسته بندی وجود دارد شیشه از لحاظ سازگاری با محیط زیست دارای درصد بیشتری بوده چرا که بازیافت می شود ولی این به این معنا نیست که بگوییم پلاستیک غیربازیافت بوده تنها منظور این است که تاثیر غیرمخرب تری را بر محیط زیست دارد.

این مورد یکی از معایب ظروف بسته بندی پلاستیکی است اما قابل برطرف شدن است و موردی نیست که رفع نشدنی باشد چرا که علم بسیار پیشرفت کرده و دستگاه های بازیافت پیشرفته ایی در این زمینه نیز وجود دارد.

مزایای پت پلاستیکی:

  • پت پلاستیکی دارای انعطاف بیشتری به نسبت شیشه بوده و کمتر مورد آسیب قرار می گیرد.
  • دارای وزن و حجم کمتری بوده که از دیدگاه افرادی که به دنبال ظرف بسته بندی هستند ظرف های پت راحت تر حمل و نقل و نگه دارای می شوند و فضای کمتری را اشغال می کنند.

نتیجه اینکه بسته به نوع محصول و هم چنین هزینه ها این فرد خریدار است که چه نوع ظرفی را برای بسته بندی انتخاب کند.

منبع: www.jarmarket.ir