فروش انواع جار شیشه ای به صورت عمده در مشهدفروش انواع جار شیشه ای به صورت عمده در مشهد به سبب طرفداران زیادی که این ظروف در این شهر دارند (علی الخصوص در میان مسافران برای دادن هدیه و سوغاتی و…) رواج فراوانی دارد. البته میزان بسیاری از این طرفداری به سبب مزایا و کاربردهای این ظروف در قیاس با سایر ظروف مشابه میباشد که در ادامه در خصوص این موارد به صورت مفصل توضیح خواهیم داد.
به نظر شما در مشهد قیمت فروش انواع جار شیشه ای بر چه اساسی ارزش گذاری می شود؟
آیا می دانید جار شیشه ای در مقایسه با پت های پلاستیکی طرفداران به خصوص خود را دارد؟
در ادامه در خصوص این موارد نیز به صورت مفصل توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

قیمت جار شیشه ای

جار شیشه ای نام اختصاری ظروف شیشه ای بسته بندی ای ست که در هنگام خرید و فروش آن ها در بین فروشنده و خریدار بکار گرفته می شود. بسیاری از افراد نام جار را به نام مواد غذایی و یا استفاده ای که می خواهند از جار بکنند تغییر میدهند. به عنوان مثال: ظرف شیشه مربا، ظرف شیشه ترشی، شیشه ی عسل و… . این ظروف دارای انواع مدل های مختلفی هستند و هر کدام در دسته های مختلفی عرضه میگردند که تعدادی از این مدل ها عبارتند از:

  • جارهای شیشه ای استوانه ای
  • جارهای شیشه ای چهار گوش
  • جارهای شیشه ای کوپ
  • جارهای شیشه ای گوشواره دار
  • جارهای شیشه ای بدون گوشواره
  • جارهای شیشه ای خرسی
  • و…

که هر کدام از این مدل ها بر اساس ویژگی هایی که دارند (ظاهر، سایز، حجم و…) در دسته های مختلفی چون:

  • جارهای شیشه ای ساده
  • جارهای شیشه ای فانتزی
  • جارهای شیشه ای کوچک
  • جارهای شیشه ای بزرگ
  • جارهای شیشه ای رنگی
  • و…

قرار میگیرند. با مراجعه به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت میتوانید ضمن مشاهده ی تصاویر مربوط به هر مدل از سایزبندی و حجم هر کدام نیز آگاه گردید.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]قیمت این جارهای شیشه ای بر اساس پارامتر های مختلفی ارزش گذاری می شود. که تعدادی از این پارامترهایِ موثر عبارتند از:

  1. مقدار حجم سفارش
  2. جنس جار شیشه ای
  3. درب جار شیشه ای
  4. شکل ظاهری جار شیشه ای
  5. نحوه فروش جار شیشه ای

بنابر این به نظر میرسد که هزینه ای که میپردازید بسیار وابسته به انتخاب شما و فروشنده ای دارد که از آن خرید میکنید. که در ادامه ی این مطلب ما نحوه ی خرید جارهای شیشه ای با ارزان ترین قیمت ممکن را به شما معرفی خواهیم کرد.

[/box]

قیمت جار شیشه ای

 

خط تولید جار شیشه ای

دو نمونه از بزرگترین خط تولیدهای جارهای شیشه ای در ایران در اختیار شرکت دینا میباشد. این خطوط تولید در اصفهان و تهران واقع شده اند و انواع ظروف شیشه ای را با بالاترین کیفیت تولید مینمایند. در خط تولید پکینگ جار چند نوع ظرف تولید می شوند:

  1. ظروف پت
  2. ظروف جار
  3. ظروف بطری شیشه ای
  4. غلاف های حرارتی

و در این خطوط، تولید به سه صورتِ

  1. اتوماتیک
  2. نیمه اتوماتیک
  3. دستی

صورت میگیرد. که البته دیگر تولید به صورت دستی بسیار کم بوده و برای تعداد اندکی صورت میگیرد زیرا که هم زمان بر بوده و هم هزینه ی نهایی ظروف تولید شده را افزایش میدهد. اما در واقع حجم سفارش مشتری تعیین می کند که از کدام خط تولید جار شیشه ای باید استفاده کرد.

 

خط تولید جار شیشه ای

فروش عمده جار شیشه ای

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم مقدار حجم سفارش مشخص کننده نوع خط تولید است. حجم و مقدار جار شیشه ای به دو صورت می باشد.

  1. حجم عمده
  2. حجم خرد و جزء

میباشد. اغلب نمیتوان به صورت جرئی از تولیدکنندگان و کارخانجات خرید نمود.

حجم عمده جار شیشه ای

هر چقدر مقدار سفارش شما بیشتر باشد در قیمت جار برای شما تخفیفات محاسبه می شود. مقدار حجم سفارشی در خرید و فروش جار شیشه ای باید بالای 100 باشد.سفارشات بالای 100 به صورت اتوماتیک تولید می شوند و از همین رو است که قیمت تمام شده ی جارهای شیشه ای در قیاس با مزایایی که به همراه دارند بسیار مناسب و به صرفه میباشد.

حجم خرد جار شیشه ای

بسیاری از خریداران برای مشخص کردن نوع برندشان بر روی جار شیشه ای خرید به صورت خرد انجام می دهند. در حجم کم برای ساختن جار شیشه ای در خط تولید به صورت دستی و یا نیمه اتوماتیک استفاده می کنند. قیمت جار شیشه ای به صورت خرد با همان قیمت واقعی محاسبه می شود.

فروش انواع جار

درب جار شیشه ای

در خط تولید جار شیشه ای انواع درب های مربوطه نیز تولید می شود. و مانند جارهای شیشه ای مطابق با نیاز و سلیقه ی مشتری در اختیار مشتری قرار میگیرند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]در زیر انواع درب و رنگ های درب را برای بالا رفتن اطلاعات شما بیان می کنیم.[/box]

چند نوع درب در خط تولید پکینگ جار تولید می شود.

  1. درب پلاستیکی
  2. درب فلزی
  3. درب کانتینری
  4. درب استیل
  5. درب چوب پنبه ای

در میان این درب ها، درب کانتینری اختصاص داده شده است به فروشگاه پکینگ جار و هیچ فروشگاهی حق تولید این درب را ندارد.
هر کدام از این درب ها به صورت اختصاصی دارای کاربردهای فراوانی هستند و مزایایی را شامل میشوند که هر کدام از آن ها را برای استفاده های خاصی مناسب میسازد به عنوان مثال درب های چوب پنبه ای به سبب زیبایی که دارند بیشتر به منظور درب ظروف فانتزی مورد استفاده قرار میگیرند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]در فروشگاه پکینگ جار انواع درب های کانتینری با رنگ های مختلفی چون سیاه، قرمز، طلایی، زرد، نقره ای و… عرضه میگردد که در ویدئوی زیر میتوانید تعدادی از آن ها را مشاهده نمایید.[/box]

نحوه فروش انواع جار

به نظر شما برای دسترسی آسان به تولید کننده ی مستقیم جارهای شیشه ای باید چه کاری انجام داد؟
آیا راه حلی برای این کار در نظر دارید؟

بهترین راه و آسان ترین راه برای دسترسی آسان به جار های شیشه ای خرید اینترنتی از کارخانجات تولید کننده ی جارهای شیشه ای ست. در این روش از نظر هزینه و زمان برای مشتری و فروشنده بسیار معقول به صرفه می باشد. از همین رو شرکت دینا بر این برآمد تا امکان خرید اینترنتی جارهای شیشه ای را در سرتاسر ایران فراهم نماید و بدین منظور خریداران میتوانند تنها از طریق یک تماس با بخش فروش این شرکت انواع جارهای شیشه ای مورد نیاز خود را سفارش داده و در موعد مقررشان و در محل توافق شده از باربری تحویل بگیرند.

در فروشگاه پکینگ جار خرید و فروش جار شیشه ای به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می گیرد.
برای کسب اطلاعات از قیمت جار شیشه ای به شما پیشنهاد می کنم از طریق تماس با ما با فروشگاه پکینگ جار در ارتباط باشید.