فروشگاه جار شیشه ای مربا

فروشگاه جار شیشه ای مربا دینا، انواع جار شیشه ای مربا را در مدل ها، سایزها و گنجایش های مختلف و با درب های فلزی، پلاستیکی و… به فروش میرساند. این فروشگاه در اختیار شرکت دینا، بزرگترین تولید کننده جار شیشه ای ایران، میباشد و برای خرید مستقیم از این کارخانه تنها کافی ست که از فروشگاه جار شیشه ای مربا دینا خرید نماییم. در ادامه انواع جار شیشه ای که توسط این فروشگاه عرضه میشود و نحوه ی خرید از آن شرح داده خواهد شد.

مرکز فروش شیشه مربا

فروشگاه جار شیشه ای دینا انواع جار شیشه ای مختلف من جمله

را به فروش میرساند اما از آنجاییکه اغلب جارهای شیشه ای این فروشگاه قابل استفاده برای مربا میباشند میتوان آن را به عنوان مرکز فروش شیشه مربا نیز به حساب آورد. از جار شیشه ای مربا علاوه بر بسته بندی مربا میتوان در نگهداری آن نیز استفاده نمود. تعدادی از مدل های جارهای شیشه ای که برای بسته بندی و نگهداری مربا مناسب میباشند عبارتند از:

  • جار شیشه ای استوانه ای
  • جار شیشه ای شش گوش
  • جار شیشه ای چهارگوش
  • جار شیشه ای مربا
  • جار شیشه ای گوشواره دار
  • و…

تمامی این مدل ها و مدل های بیشتر را میتوانید در کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت مشاهده نمایید و از ویژگی های مربوط به هر کدام یعنی سایز، گنجایش، ابعاد و… مطلع شوید.

فروشگاه جار شیشه ای مربا در انواع مختلف

جار شیشه ای فانتزی

جارهای شیشه ای از لحاظ ظاهر به دو دسته ی فانتزی و ساده تقسیم میگردند. جارهای شیشه ای فانتزی به نسبت جارهای شیشه ای ساده دارای ظاهری زیباتر میباشند و بنابر این اگر در بسته بندی مربا از آن استفاده شود توجه افراد را به خود جلب مینماید و موجب افزایش فروش مربا میگردد. پیش تر انواع جار شیشه ای فانتزی، سایر کاربرد های آن ها، مزیت استفاده از آن ها و… در مطالب مختلفی به طور مفصل شرح داده شده اند که در ادامه تعدادی از آن ها را ذکر میکنیم و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه نمایید.
فروشگاه جار شیشه ای مربا فانتزی

فروش عمده جار شیشه ای

جارهای شیشه ای توسط فروشگاه جار شیشه ای مربا دینا به صورت عمده و با قیمت کارخانه و زیر قیمت بازار به فروش میرسند. برای خرید عمده از این فروشگاه راه های بسیاری وجود دارد. راه هایی چون

  1. مراجعه حضوری به کارخانه تولیدی دینا
    شرکت دینا دارای دو کارخانه در شهرهای اصفهان و تهران میباشد که برای خرید جارهای شیشه ای میتوان به آن مراجعه نمود.
  2. خرید از فروشگاه های سطح شهر
    صاحبان بورس فروش جار شیشه ای، جارهای شیشه ای خود را از شرکت دینا خریداری نموده و سپس در فروشگاه های سطح شهر به فروش میرسانند که شما میتوانید با مراجعه به آن ها نیز جار شیشه ای مدنظر خود را به قیمت بازار تهیه نمایید.
  3. خرید اینترنتی از فروشگاه جار شیشه ای دینا
    در این خصوص به طور مفصل در تیتر بعدی توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود.

فروشگاه جار شیشه ای

خرید اینترنتی جار شیشه ای

برای خرید اینترنتی و غیر حضوری از فروشگاه جار شیشه ای دینا تنها کافی ست که از کاتالوگ، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس با بخش فروش شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید بدین منظور میتوانید از شماره های درج شده در زیر این مطلب استفاده نمایید. پس از آن شرکت دینا، سفارش شما را آماده نموده و برایتان به هرکجای ایران که بخواهید ارسال مینماید. در صورت هرگونه سوال نیز میتوانید با همان شماره های درج شده در زیر این مطلب تماس حاصل نموده و پاسخ سوال خود را دریافت کنید.