ظروف بسته بندی جار و پت امروزه یکی از عوامل بسیار مهم در فروش محصولات هستند هر چند محصول دارای بهترین کیفیت باشد اما در اخر برای عرضه نیازمند ظرفی بوده و بدون داشتن ظرف مناسب این عرضه غیرممکن می باشد مراکز خرید متعددی در شهرهای مختلف مانند اصفهان، تهران، شیراز، مشهد و … وجود دارد که شما می توانید خرید خود را از طریق نمایندگی های آنان و تولیدکننده ها ی موجود در این شهرها انجام دهید.

ظرف های بسته بندی که ما در اینجا قصد داریم معرفی کنیم دو نوع بوده.

انواع ظرف بسته بندی:

  • جار شیشه ایی
  • پت پلاستیکی

جار های شیشه ایی و پت های پلاستیکی هر دو به وفور برای بسته بندی استفاده می شوند کاربرد و نوع محصول تعیین کننده این بوده که کدام یک مناسب تر است.

ظروف بسته بندی جارظروف بسته بندی پت

مراکز خرید جارشیشه ایی و پت پلاستیکی

در شهرهای مختلف ایران مراکز خرید متعددی در این زمینه بوده که به صورت خرد یا عمده این ظروف را عرضه می کنند این مراکز می تونند مغازه های کوچک واقع در شهر بوده یا نمایندگی ها یا گارگاه ها و کارخانه ها.

اما از کدام یک از این مراکز می توان با قیمت مناسب تری خرید کرد؟

مسلما افرادی که تعداد بسیار پایین می خواهند می توانند از مغازه ها و نماییندگی های واقع در شهر خرید خود را انجام دهند اما کسانی که تیتراژهای بسیار زیاد می خواهند مسلما بهتر این است که به طور مستقیم با کارخانه داران و تولید کنندگان این ظروف ارتباط بگیرند تا با قیمت مناسب تری بتوانند خرید خود را انجام دهند.

کارخانه ی تولید جار شیشه ای

منبع: www.jarmarket.ir