بطری شیشه ای با گذشت زمان و بالا رفتن سطح علم و دانش مردم از جایگاه ویژه ای برای نوشیدنی ها، مواد غذایی و مواد مختلف دیگر برخوردار شدند. زیرا که با افزایش آگاهی در خصوص آثار زیان بار و خطرات احتمالی بطری های پلاستیکی و فلزی، بهترین بسته بندی بطری های شیشه ای شناخته شدند. به همین منظور خرید عمده بطری شیشه ای با قیمت مناسب به یکی از دغدغه های تولیدکنندگان نوشیدنی ها و همچنین تولید کنندگان سرکه و آبغوره های خانگی و… تبدیل شد. ما اینجا به این دغدغه پاسخ میدهیم و بطری های شیشه ای را با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار میدهیم.

انواع بطری شیشه ای

یکی از خصوصیات ذاتی شیشه شفافیت آن میباشد. اما این شفافیت نیز درجه بندی دارد و موجب میشود که محصولاتی که با شیشه ساخته میشوند هم ظواهر و انواع مختلفی داشته باشند. بر همین اساس بطری های شیشه ای با درصد شفافیت های متفاوتی تولید و عرضه میگردند که به سه دسته زیر تقسیم میشوند:

  1. بطری های کامل شفاف
  2. بطری های رنگی شفاف
  3. بطری ها مات رنگی

هر کدام از این بطری ها کاربردهای مختلف خود را دارند. به عنوان مثال بطری های مات برای محصولاتی مناسب میباشد که لازم نیست از بیرون بسته بندی دیده شوند. اما بطری های شفاف برای محصولاتی استفاده میشود که لازم است از بیرون بسته بندی رنگ و… آن ها مشخص باشد.

مدل های مختلف بطری های شیشه ای

بطری های شیشه ای در مدل های مختلفی تولید میشود که هر کدام از آن ها میتوانند شامل انواع مختلفی که نام برده شد نیز باشند. مدل های مختلف بطری های شیشه ای موجب میشود که کاربردهای متنوعی را شامل شوند. به عنوان مثال بسته بندی محصولاتی چون دلسترها، نوشابه ها، شربت ها، سرکه، آبغوره، آبلیمو و…، استفاده به عنوان گلدان و… .

از مدل های مختلف بطری های شیشه ای میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بطری شیشه ای مدل ایستکی
  • بطری شیشه ای مدل پارامیس
  • بطری شیشه ای مدل رویال
  • بطری شیشه ای مدل ونیز
  • بطری شیشه ای مدل ویمتو
  • بطری شیشه ای مدل استوانه ای
  • و مدل های مختلف دیگر

که مدل های دیگر و همچنین تصویر مدل های ذکر شده را میتوانید در کاتالوگ سایت مشاهده کنید.

جار شیشه ای بطری

خرید بطری شیشه ای رنگی

همانطور که گفته شد نوعی از بطری های شیشه ای رنگی میباشند که شامل رنگ هایی مانند سبز، قهوه ای و… میشوند. این رنگ ها علاوه بر زیبایی به دلیل اینکه برای بعضی از مواد لازم هستند به بطری های شیشه ای داده میشود. کاربرد بطری های شیشه ای رنگی زمانی معلوم میگردد که به اهمیت ظاهر زیبای بسته بندی پی میبریم. اغلب افراد بیشتر از هر محصول مشابه دیگری جذب محصولاتی میشوند که دارای بسته بندی زیبایی هستند. به همین جهت لازم است که از بسته بندی های شکیل و زیبا برای محصولات اسنفاده نماییم. بطری های شیشه ای رنگی این زیبایی را به بسته بندی نوشیدنی ها و مواد مختلف دیگر میبخشد.

تولیدکننده ظروف جار شیشه ایی و پت در اصفهانفروش انواع جار یسته بندی

 

خرید بطری شیشه ای بزرگ

یکی دیگر از ویژگی های بطری های شیشه ای اندازه و سایز آن ها ست. کارخانه های بطری های شیشه ای با توجه به درخواست مشتریان اقدام به تولید در سایز های مختلف از کوچک تا بزرگ میکنند. بطری های شیشه ای کوچک معمولا برای نوشیدنی هایی مانند آبمیوه ها، دلستر و نوشابه ها به میزان زیادی استفاده میشوند. و سایز های بزرگ نیز علاوه بر استفاده برای آبمیوه ها، دلستر ها و نوشابه ها برای موارد دیگری مانند روغن ها و… نیز مصرف میگردند. اگر به دنبال خرید آسان بطری های شیشه ای در انواع، مدل ها، رنگ ها و سایز های مختلفی میباشید میتوانید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خرید عمده بطری شیشه ای

با خرید عمده از شرکت دینا میتوانید بطری های شیشه ای را در تعداد زیاد و با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. البته شما میتوانید بطری های شیشه ای مختلف را به طور تکی نیز به ما سفارش دهید تا با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیار شما قرار دهیم.