خرید ظرف جار شیشه ایی با طرح فانتزی و صادراتی و همچنین با طرح های معمولی و ساده با روش قدیمی و سنتی کار دشواری بوده اما با استفاده از موتور جستجوی گوگل بسیار آسان تر گردیده است. شما می توانید انواع طرح های فانتزی و مناسب برای صادرات را با استفاده از این سایت خریداری کنید. نوع بسته بندی می تواند در فروش شما تاثیر بسیاری داشته باشد. پس پیشنهاد میگردد که تا پایان این مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

خرید جار شیشه ایی فانتزی صادراتی

انواع ظرف جار شیشه ای صادراتی

در صادرات هر محصول یکی از پارامترهای بسیار مهم نوع بسته بندی ست. جارهای شیشه ایی که برای بسته بندی محصولات بسیار مختلفی استفاده می شوند انواع و اقسام مختلفی دارند. اما برای تاثیر گذاری هر چه بیشتر بهتر است که جارهای شیشه ای مورد استفاده در این مورد از کیفیت خوبی برخوردار باشند. تا بتوانند هر چه بیشتر بر روی مخاطب و مشتریان تاثیر گذاشته و آن ها را به خود جلب نمایند.

دو پارامتر مهم در مورد جارهای شیشه ایی صادراتی:

  • کیفیت شیشه
  • شکل ظاهری شیشه

می باشد که تاثیر بسیار مهمی را در فروش محصولات مورد بسته بندی با آن ها می گذارند.

سوالی از شما داریم که در ذهن خود لطفا به آن پاسخ دهید.

شما وقتی به فروشگاه برای خرید یک محصول می روید کدام محصول باعث می شود تا توجه شما را به خود جلب کند؟ محصولی که بسته بندی نداشته یا اگر دارد بسیار معمولی بوده یا بسته بندی ای که دارای طرح و شکل ظاهری بسیار زیبایی ست؟ مسلما اگر نظر سنجی ای در این مورد گذاشته شود که در مورد دو محصول زیر شما کدام یک را خریداری می کند پاسخ به آن احتمالا گزینه دو است.

چرا که انسان ذاتا به دنبال زیبایی می باشد. دو تصویر زیر گویای این موضوع هستند.

خرید جار و تفاوت آن با نوع با کیفیت

گزینه ی یک

خرید ظرف جار شیشه ای صادراتی

گزینه ی دو

ظروف جار لوکس

اما کدامیک از جارهای شیشه ای در دسته ی جارهای شیشه ای فانتزی قرار میگیرند؟
و به عبارت دیگر کدام یک میتوانند تاثیر بیشتری بر روی مخاطب به جا بگذارند؟

نمونه هایی از جارهای شیشه ای فانتزی به اختصار عبارتند از:

  • جارهای شیشه ای چهارگوش
  • جارهای شیشه ای شش گوش
  • جارهای شیشه ای کشکولی
  • جارهای شیشه ای مکعب
  • جارهای شیشه ای کتیبه
  • جارهای شیشه ای الماسی
  • جارهای شیشه ای زنبوری
  • جارهای شیشه ای کندو
  • و…

این مدل ها بسیارند و هر کدام از آن ها نیز دارای سایزبندی های متعددی میباشند که با مراجعه به کاتالوگ محصولات جار شیشه ای سایت میتوانید ضمن مشاهده ی تصاویر تمامی آن ها از سایز بندی و ابعادشان نیز آگاه گردید. اما اینکه کدامیک از این مدل ها برای محصول شما تاثیر گذارتر و بهتر عمل میکند، مسئله ای ست که خودتان باید به آن پاسخ دهید. و در واقع انتخاب جار شیشه ای مورد نظرتان از میان این جارهای شیشه ای بسته به سلیقه ی شما و مخاطبتان دارد.

ظروف جار لوکس

کارخانه جار و پت

یکی از بزرگترین تولید کنندگان جارهای شیشه ای در ایران شرکت دینا میباشد. این شرکت انواع جارهای شیشه ای را در طرح ها و مدل های مختلف تولید کرده و در سرتاسر ایران به فروش میرساند. این شرکت صاحب دو کارخانه در اصفهان و تهران میباشد. و در این دو کارخانه انواع جارهای شیشه ای را تولید و عرضه مینماید. اما برای خرید ظرف جار شیشه ای مورد نظرتان لازم نیست که به کارخانه مراجعه نمایید و میتوانید از هر کجای ایران که هستید به طریقی که در ادامه گفته خواهد شد اقدام نمایید. البته در صورتیکه مایل باشید به کارخانه مراجعه نمایید این امکان نیز فراهم است.

کارخانه جار و پت

نحوه ی خرید و دریافت جارهای شیشه ایی

نحوه ی خرید ظرف جار شیشه ایی که در این مطلب معرفی گردیدند به این صورت می باشد که شما می توانید از طریق ارتباط با مشاورین فروش ما از نوع طرح ها مطلع شوید و بعد از کارهای لازمه جهت خرید در هر نقطه از ایران که باشید مانند شیراز، تهران، مشهد، اصفهان، خوزستان، یزد و… سفارشات خود را از باربری تحویل بگیرید.

منبع: www.jarmarket.ir