فروش جار شیشه ای

جار شیشه ای درب کانتینری به نسبت جار شیشه ای با سایر درب ها از مزایای بیشتری برخوردار است. و در نتیجه از کاربردهای بیشتری نیز بهره مند میباشد. اگر برایتان سوال است که چطور میتوانید جار شیشه ای درب کانتینری را با قیمت مناسب تهیه نمایید با ما همراه باشید.

 

جار استوانه ای درب کانتینری

برای بسته بندی محصولات مختلفی چون ادویه جات، عسل ها، مربا و … از ظروف مختلفی استفاده میشود. یکی از این ظروف مورد استفاده ظرف های شیشه ای درب دار یا همان جارهای شیشه ای میباشند. جارهای شیشه ای دارای تنوع بسیار زیادی میباشند. و هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا میباشند. ویژگی هایی چون مدل، حجم، رنگ و … . از مدل های مختلف جارهای شیشه ای میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از پر فروش ترین این مدل های جارهای شیشه ای استوانه میباشند. جار های شیشه ای استوانه با درب های کانتینری نیز عرضه میگردند که همین موضوع محبوبیت جار شیشه ای استوانه ای را افزایش میدهد. جار شیشه ای کانتینری مدل استوانه ای برای بسته بندی عسل بسیار استفاده میگردد زیرا که هنگام حمل و نقل احتمال بیرون ریختن عسل را کاهش میدهد.

جار استوانه ای درب کانتینری

خرید جار درب کانتینری

همانطور که گفته شد جار شیشه ای درب کانتینری از مزیت های فراوانی برخوردار میباشد. تعدادی از مزیت های درب های کانتینری را در زیر بیان میکنیم:

  • محکم شدن این مدل درب به نسبت سایر درب ها و عدم بیرون ریختن مواد درونی
  • جلوگیری از نفوذ گرد و خاک و سایر مواد مضر به درون ظرف
  • افزایش کارایی جارهای شیشه ای
  • باز و بسته شدن آسان درب
  • و…

علاوه بر تمام موارد ذکر شده لازم به ذکر است که جار شیشه ای درب کانتینری برای نگهداری مواد غذایی در درون یخچال و محیط آشپزخانه نیز بسیار مناسب و کاربردی میباشند.

خرید جار درب کانتینری

قیمت شیشه درب کانتینری

قیمت محصولات به موارد مختلفی چون نوسانات بازار، کیفیت، برند تولیدی، ابعاد و حجم، رنگیپبندی، مدل و … محصول وابسته است. قیمت جارهای شیشه ای نیز به همین صورت میباشد و رابطه ی مستقیم با اکثر موارد بیان شده دارد. علاوه بر آن ها نوع درب جارهای شیشه ای نیز در قیمت آن محصول تاثیر گذار میباشد. ولی این تغییر قیمت زیاد به گونه ای است که قابل چشم پوشی میباشد. بنابر این مطابق موارد گفته شده نمیتوان برای جار شیشه ای درب کانتینری قیمت ثابتی مشخص نمود و علاوه بر اینکه ممکن است قیمت این محصولات روزانه تغییر نمایند وابسته به انتخاب شما نیز میباشد. به همین دلیل برای اطلاع از قیمت کافی ست که با ما تماس بگیرید.

قیمت شیشه درب کانتینری

مرکز فروش جار شیشه ای در تهران

راه های زیادی برای خرید جارهای شیشه ای و جار شیشه ای درب کانتینری وجود دارد.
این راه ها عبارتند از:

  • خرید از فروشگاه های جارهای شیشه ای
  • خرید از کارخانجات تولید کننده
  • خرید از عرضه کنندگان مستقیم جارهای شیشه ای
  • و…

خرید از فروشگاه های عرضه کننده راحت است، اما احتمالا اگر بخواهید به طور عمده خرید کنید تعداد مورد نیاز شما در این فروشگاه ها یافت نمیشود علاوه بر تعداد، معمولا همه ی مدل های تولیدی در فروشگاه ها موجود نمیباشند. خرید از کارخانجات این مشکل را برطرف میکند اما مسئله ای که وجود دارد این است که معمولا مراجعه حضوری به کارخانجات زحمت فراوانی دارد علی الخصوص اگر این کارخانجات در سایر شهر ها باشند.

بهترین و مطمئن ترین راه که هم آسان میباشد و هم باعث میشود بتوان به متنوع ترین مدل ها دسترسی پیدا کرد خرید مستقیم از عرضه کننده های جار ها شیشه ای میباشد. از عرضه کنندگان مستقیم، هم امکان خرید عمده و هم امکان خرید با تعداد کم و تک نیز فراهم میباشد. شرکت دینا بهترین مرکز فروش و عرضه کننده جارهای شیشه ای با امکان ارسال به سراسر کشور است. و برای خرید تنها کافی ست که با شماره های درج شده در بخش تماس با ما و یا در زیر این مطلب تماس حاصل نمایید.