خرید جار شیشه ای درب فلزی جارهای شیشه ای با درب های مختلفی قابل عرضه اند که یکی از رایج ترین آن ها جار شیشه ای درب فلزی ست. جار شیشه ای درب فلزی خود به تنهایی دارای انواع و اقسام گوناگونی میباشد زیرا که هم درب فلزی اش میتواند مدل های متفاوتی داشته باشد و هم خود جار شیشه ای. در ادامه انواع جار شیشه ای درب فلزی را معرفی نموده و نحوه ی سفارش و خرید آن ها به راحت ترین شیوه ی ممکن را نیز شرح خواهیم داد.

جار شیشه ای درب فلزی

همانطور که در مقدمه گفته شد هم جار شیشه ای و هم درب فلزی دارای انواع و اقسام مختلفی هستند که در اینجا ابتدا به مدل های مختلف جارهای شیشه ای پرداخته و سپس در خصوص درب فلزی آن ها نیز بیشتر صحبت خواهیم کرد.
مدل های جارهای شیشه ای به طور کلی عبارتند از:

  • جارهای شیشه ای استوانه ای
  • جارهای شیشه ای چهارگوش
  • جارهای شیشه ای شش گوش
  • جارهای شیشه ای کوپ ساده
  • جارهای شیشه ای کشکولی
  • جارهای شیشه ای کوزه ای
  • و…

تعداد این مدل ها بسیار زیاد میباشد و تقریبا تمامی آن ها قابل توزیع با درب فلزی هستند از همین رو نمیتوان تمامی آن ها را نام برد اما شما میتوانید برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی مدل های جارهای شیشه ای به کاتالوگ محصولات سایت مراجعه نمایید. درب فلزی نیز میتواند به صورت ساده و یا کانتینری باشد. تمامی جارهای شیشه ای قابل عرضه با درب ساده هستند و البته این درب ها میتوانند طرح های مختلفی داشته باشند که در زیر میتوانید تصاویر مربوط به آن ها را مشاهده کنید. در خصوص جار شیشه ای با درب فلزی کانتینری نیز در ادامه توضیحات بیشتری را ارائه خواهیم داد.

جار شیشه ای درب فلزی

خرید جار شیشه ای درب کانتینری

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که درب کانتینری چه تفاوتی با درب ساده دارد؟ درب کانتینری را به نسبت درب ساده میتوان به میزانی محکم تر دانست از همین رو برای مواد غذایی و کلا محصولاتی که امکان بیرون ریختن آن ها از ظرف بیشتر است مناسب تر به نظر میرسد. اما نکته این است که همه ی مدل های جارهای شیشه ای با درب کانتینری عرضه نمیگردند و تنها تعدادی از آن ها قابل عرضه با درب های کانتینری میباشند که این مدل ها عبارتند از:
  • جار شیشه ای استوانه ای
  • جار شیشه ای شش گوش کتابی
  • جار شیشه ای کوپ عینکی
  • جار شیشه ای گوشواره دار
  • و…

برای اطلاع از اینکه مدل مورد نظرتان قابل سفارش با درب کانیتری هست یا خیر میتوانید از طریق شماره های درج شده در زیر مطلب با بخش فروش بزرگترین تولید کننده جارهای شیشه ای در ایران تماس حاصل نموده و سوال خود را مطرح کنید و پاسخ آن را دریافت کنید. در خصوص جارهای شیشه ای با درب کانتینری پیشتر اختصاصا مطالب بسیاری در سایت های گوناگون منتشر شده است که دو نمونه از آن ها را برای معرفی به شما در زیر آورده ایم و شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن ها مراجعه نمایید:

خرید جار شیشه ای درب کانتینری

قیمت جار شیشه ای

قیمت جارهای شیشه ای به موارد مختلفی من جمله مدل، سایز، نوع درب، کیفیت و… وابسته است. از همین رو نمیتوان قیمت دقیقی برای جارهای شیشه ای مطرح کرد اما شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت هر کدام از جارهای شیشه ای مدنظر خود نیز از طریق شماره های درج شده در زیر این مطلب اقدام نمایید.
قیمت جار شیشه ای

خرید اینترنتی جار شیشه ای

تمامی محصولات و جارهای شیشه ای معرفی شده در این مطلب را شرکت دینا که در بالا معرفی شد با بالاترین کیفیت تولید کرده و با مناسب ترین قیمت و به صورت عمده به فروش میرساند برای خرید هر کدام از این جارهای شیشه ای ضمن مراجعه به کارخانجات شرکت دینا که در اصفهان و تهران واقع شده اند میتوانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید. از مزایای خرید اینترنتی میتوان به صرفه جویی در وقت و هزینه اشاره کرد زیرا که لازم نیست از شهری به شهر دیگر نقل مکان نمایید تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنید و تنها کافی ست که از طریق یک تماس از هر کجای ایران که هستید سفارش خود را ثبت نمایید تا به مقصد مورد نظرتان ارسال گردد.