جار شیشه ای مربا قیمت خرید عمدهجارهای شیشه ای برای مربا با تنوع بسیاری تولید و عرضه می شوند. قیمت خرید عمده برای ظرف های بسته بندی مربا بسیار به صرفه بوده و نوع شیشه ای آن ها بهترین و مناسب ترین این ظروف به شمار می آید که در خصوص علت این امر در ادامه توضیحاتی را ارائه خواهیم داد. شما از طریق این سایت می توانید به صورت مسقیم با تولیدکننده این ظروف در ارتباط بوده و با قیمت تولیدی این ظروف را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

انواع ظرف بسته بندی مربا

برای مربا به طور معمول از دو نوع ظرف استفاده می شود:

  • پت پلاستیکی
  • جار شیشه ای

اما بیشترین مصرف را جار شیشه ای دارد چرا که مزایای بیشتری را به نسبت ظروف پلاستیکی در بر میگیرد.
که تعدادی از این مزایا به صورت خلاصه عبارتند از:

  • عدم واکنش پذیری شیشه
  • عدم تغییر رنگ، طعم، بو و کیفیت مواد غذایی در این ظروف به سبب عدم واکنش پذیری این ظروف
  • نفوذ ناپذیری ظروف شیشه ای
  • تجزیه پذیری و عدم آسیب رسانی به محیط زیست
  • قابل بازیافت بودن
  • چند بار مصرف بودن
  • تنوع بالا در مدل و سایز
  • و…

و از آنجایی که برای تولید مربا از میوه ها استفاده می شود و مدت نگه داری آن باید به بیشترین مقدار خود برسد لازم است ظروف مورد استفاده قرار گیرند که کیفیت محصولات را به خوبی حفظ نمایند از همین رو ما خواهیم دید که برای بسته بندی این محصول از جارهای شیشه ای استفاده می شود نه پت های پلاستیکی.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]همه ی این موارد نیز مسبب افزایش فروش مرباهایی میگردند که با جارهای شیشه ای مورد بسته بندی قرار گرفته اند.[/box]

البته پت های پلاستیکی نیز به نوبه ی خود ظروف خوبی هستند اما برای بسته بندی مواد غذایی ای همچون مرباها مناسب نمیباشند.

خرید جار شیشه ای مربا

مدل های مختلف جار شیشه ای

مدل های مختلفی برای جارهای شیشه ای وجود دارند که تعدادی از آن ها عبارتند از:

  • جارهای شیشه ای استوانه ایی
  • جارهای شیشه ای کوزه ایی
  • جارهای شیشه ای خمره ایی
  • جارهای شیشه ای مکعبی
  • جارهای شیشه ای شش گوش
  • جارهای شیشه ای گرد
  • و …

هم چنین مدل های اختصاصی هر شرکت هم هست که شما می توانید برای محصول خود نیز مدل اختصاصی و متفاوت با بازار را داشته باشید.
نمونه ای از جارهای شیشه ای پرمصرف را میتوانید در ویدئوی زیر مشاهده نموده و از کیفیت و نوع ساخت آن ها اطمینان حاصل نمایید.

قیمت شیشه مربا فانتزی

جارهای شیشه ای مطابق با مدل هایی که دارند در دسته های مختلفی قرار میگیرند.
که دو نمونه از این دسته ها عبارتند از:
  • جارهای شیشه ای ساده
  • جارهای شیشه ای فانتزی

جارهای شیشه ای فانتزی در قیاس با جارهای شیشه ای ساده دارای ظاهری شکیل تر و فانتزی تر میباشد و در بسته بندی های حائز اهمیت و همچنین دکور آرایی ها مورد استفاده قرار میگیرند. علت استفاده از این ظروف در بسته بندی های حائز اهمیت این است که به سبب شکل ظاهری شکیلی که دارند میتوانند توجه عموم افراد را به خود جلب نموده و فروش محصول مورد نظر را تا چند برابر افزایش دهند.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]از همین رو استفاده از جارهای شیشه ای فانتزی در بسته بندی مرباها میتواند موجب جلب توجه و جذب مشتریان گردیده و فروش را تا چند برابر افزایش دهند.[/box]

که البته این امر در صادرات بیشتر به چشم می آید زیرا که فرهنگ سایر کشورها مسبب توجه افراد به نوع بسته بندی گردیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این موضوع میتوانید به مطلبی که پیشتر اختصاصا با این عنوان منتشر گردیده است مراجعه نمایید. بدین منظور میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت شیشه مربا فانتزی

پلمپ درب شیشه مربا

یکی از موارد دیگری که در کنار استفاده از جارهای شیشه ای فانتزی میتواند فروش مرباهای تولیدی صنایع و افراد مختلف را افزایش دهد پلمپ درب ظروف بسته بندی مرباها ست. که با استفاده از غلاف های حرارتی به سادگی امکان پذیر میباشند. غلاف های حرارتی نیز در کنار جارهای شیشه ای از محصولاتی هستند که در این سایت به فروش میرسند و پیش از این در مطالب بسیار گوناگونی معرفی گردیده اند که دو نمونه از این مطالب عبارتند از:

با کلیک بر روی نام هر مطلب میتوانید به آن مراجعه نمایید.

قیمت ظرف جار شیشه ای

به طور کلی قیمت ظروف شیشه ای مطابق با ظاهر، جنس، زمان تولید و… ای که دارند متفاوت هستند. به عنوان مثال قیمت جارهای شیشه ای فانتزی و قیمت جارهای شیشه ای ساده و یا قیمت جارهای شیشه ای کوچک و جارهای شیشه ای بزرگ به سبب میزان مواد اولیه ای که برای تولید این ظروف به کار برده شده است متفاوت میباشد. علاوه بر آن به سبب تغییر قیمت مواد اولیه پس از گذشت زمان قیمت جارهای شیشه ای که امروز تولید میگردند ممکن است با قیمت جارهای شیشه ای که سال بعد تولید میگردند متفاوت باشند از همین رو نمیتوان قیمت دقیق جارهای شیشه ای را در این مطلب عنوان نمود. اما شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق این جارهای شیشه ای با بخش فروش شرکت دینا که تامین کننده ی انواع جارهای شیشه ایی است که در این سایت به فروش میرسند، تماس حاصل نمایید.

قیمت ظرف جار شیشه ای

فروش عمده جار شیشه ای

فروش عمده جار شیشه ای توسط شرکت دینا که بزرگترین تولید کننده ی جارهای شیشه ای در ایران است در سرتاسر ایران صورت میپذیرد. به همین سبب شما میتوانید از هر کجای ایران که هستید تنها از طریق یک تماس با شماره های درج شده در این سایت اقدام به ثبت سفارش نموده و سپس در موعد مقرر جار شیشه ای مربا و یا انواع دیگر ظروف شیشه ای سفارشی خود را در محل مورد نظرتان از باربری تحویل بگیرید.

فروش عمده جار شیشه ای

قیمت خرید عمده جار شیشه ای

بدون شک هرگاه محصولی به صورت عمده خریداری شود، مانند جار شیشه ای، به نسبت خرید خرده و کم دارای تفاوت قیمت بیشتری بوده. در این سایت شما می توانید انواع مختلف جارهای شیشه ای را به صورت عمده سفارش دهید.