تولید و فروش بطری شیشه ای استوانه ایبطری شیشه ای استوانه ای یکی از مدل های بطری های شیشه ای میباشد که استفاده از آن بسیار رایج است. این مدل از بطری های شیشه ای دارای ظاهری استوانه مانند هستند از همین رو به آن ها بطری شیشه ای استوانه ای گفته میشود. احتمالا بطری شیشه ای استوانه ای را بسیار دیده باشید و یا اینکه برای بسته بندی محصول خود از آن بسیار استفاده کرده باشید و قصد خرید آن را داشته باشید. اما اگر با بطری شیشه ای استوانه ای آشنا نیستید و یا اینکه قصد خرید آن را دارید با ما همراه باشید.

کارخانه بطری شیشه ای

کارخانه بطری شیشه ای محلی ست که در آن بطری های شیشه ای در انواع و اقسام مختلفی تولید میشوند. اما شاید برایتان جالب باشد که در خصوص نحوه ی عملکرد این کارخانه ها و تولید بطری های شیشه ای بیشتر بدانید. در گذشته بطری های شیشه ای به صورت دستی تولیدی میگردیده اند اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی این روند با استفاده از ماشین های اتوماتیک متعددی، تغییر کرده است و بطری های شیشه ای به صورت اتومات تولید میشوند. در ابتدا لازم است که مواد اولیه بطری های شیشه ای که شامل

  • شن و ماسه سلیس
  • خاکستر سودا
  • سنگ آهن
  • شیشه بازیافت شده و سایر ترکیبات

میباشد با یکدیگر ترکیب شده و در محلی ذوب گردیده. سپس در قالب های بطری های شیشه ای ریخته شوند و با دستگاه های سرد کن سرد شوند. حال اگر قصد تولید بطری شیشه ای استوانه ای را داشته باشیم لازم است که از قالب استوانه ای برای شکل دهی مواد ذوب شده استفاده کنیم در خصوص سایر مدل های بطری های شیشه ای نیز به همین صورت عمل میشود و از قالب مربوطه استفاده میگردد.

کارخانه بطری شیشه ای استوانه ای

بطری شیشه ای استوانه ای

در خصوص نحوه ی تولید بطری شیشه ای استوانه ای در بخش قبلی توضیحاتی را ارائه کردیم حالا میخواهیم در خصوص ویژگی های این مدل بیشتر صحبت کنیم. از کاربردهای بطری شیشه ای استوانه ای میتوان به
  • بسته بندی نوشیدنی ها علی الخصوص نوشابه
  • بسته بندی مواد غذایی مانند سرکه، آبغوره، آبلیمو، روغن و…
  • استفاده به عنوان گلدان های گیاهان آبزی
  • و…

اشاره نمود. اغلبِ بطری های شیشه ای در سایز های متعددی تولید میگردند این مدل نیز در دو سایز

  1.  که دارای حجم 610 سی سی میباشد
  2.  که دارای حجم 410 سی سی میباشد

تولید میگردد و با انواع درب های مختلف به فروش میرسد.

انواع بطری شیشه ای استوانه ای

خرید بطری شیشه ای کوچک در تهران

یکی از دسته های بطری های شیشه ای، بطری های شیشه ای کوچک میباشند که میتوان آن را شامل دو مدل از بطری های شیشه ای دانست. یک مدل، بطری های شیشه ای بسیار کوچکی هستند که به عنوان بطری های شیشه ای تستر و فانتزی مورد استفاده قرار میگیرند و مدل دیگرِ بطری های شیشه ای کوچک را میتوان همانند بطری های شیشه ای نیم لیتری دانست که اغلب برای بسته بندی نوشیدنی های تک نفره و… مورد استفاده قرار میگیرند. بطری شیشه ای استوانه ای را نیز میتوان جز مدل دوم یعنی بطری های شیشه ای کوچکی به حساب آورد که برای بسته بندی های کوچک مورد استفاده قرار میگیرد. در خصوص بطری های شیشه ای بسیار کوچک نیز پیش تر مطلبی تحت عنوان بطری شیشه ای کوچک در سایت جار پت تحت عنوان مرکز خرید بطری شیشه ای کوچک منتشر شده است که میتوانید با مراجعه به آن اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.
بطری شیشه ای استوانه ای کوچک

خرید بطری شیشه ای

بطری شیشه ای استوانه ای و سایر مدل های بطری های شیشه ای من جمله
  • بطری شیشه ای ویمتو
  • بطری شیشه ای پارامیس
  • بطری شیشه ای ایستکی
  • و…

توسط بزرگترین تولید کننده بطری شیشه ای در ایران تولید میگردد و در سایز ها، رنگ ها و… مختلفی در اختیار مشتریان عزیز بطری های شیشه ای قرار میگیرد. مشتریان بطری های شیشه ای برای خرید از این شرکت میتوانند به شرکت و یا دو کارخانه این شرکت که در شهرهای اصفهان و تهران واقع هستند مراجعه کنند. و یا میتوانند از راه بسیار راحت تری که برای رفاه حال مشتریان به وجود آمده است یعنی خرید اینترنتی و تلفنی استفاده نموده و بطری های شیشه ای مدنظر خود را خریداری نمایند. برای خرید اینترنتی تنها کافی ست که از طریق شماره های درج شده در زیر این مطلب با بخش فروش شرکت دینا تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال گردد.