ظروف بسته بندی شیشه ای در بازار امروز طرفداران زیادی پیدا کرده است. شرکت جار شیشه ای دینا برای شما امکان خرید انواع جار را به صورت اینترنتی فراهم کرده است. شما می توانید برای اطلاع از تمامی محصولات شرکت به قسمت محصولات مراجعه کرده و یا با ما تماس بگیرید.

 

خرید جار شیشه ای با مناسب ترین قیمت

در بازار خرید و فروش انواع جار شیشه ای اگر به دنبال قیمتی مناسب و ارزان تر باید به دنبال چند چیز باشید. مانند:

  1. خرید از مراکز اصلی فروش جار شیشه ای
  2. خرید با تعداد بالا
  3. خرید مستقیم از تولید کننده ی جار شیشه ای

با استفاده از سه شرط بالا قیمت پرداختی شما برای خرید محصولات جار شیشه ای کاهش خواهد یافت. برای نمونه چندین محصول اختصاصا نیاز به جار با جنس شیشه برای بسته بندی دارند مانند: عسل، مربا، ترشی جات، ادویه ها و انواع سس و رب. چرا که در طروف پلاستیکی به مرور خاصیت، رنگ، طعم و بوی خود را از داده و یا دچار خرابی می شوند. اکثر جارهای شیشه ای که برای مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند به شکل استوانه ای هستند چرا سهولت استفاده برای کثر متقاضیان حائز اهمیت است. علاوه بر این انواع ظروف شیشه ای درب دار در طرح های دیگر نیز در شرکت جار شیشه ای دینا تولید و در بازار خرید و فروش انواع جار شیشه ای توزیع می شوند که می توانید به صورت اینترنتی نیز آن ها را سفارش دهید.

انواع مختلف جار شیشه ای

جارهای شیشه ای معمولا به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. جار شیشه ای اختصاصی: اینگونه جار ها به صورت انحصاری برای یک شرکت تولیدی خاص تولید می شود و به عموم مردم فروخته نمی شود. و خرید و فروش آن به صورت انحصاری برای همان شرکت است.
  2. جار شیشه ای عمومی: این جار ها به صورت عمومی در طرح های ساده و فانتزی تولید می شود و به صورت اختصاصی نیست و به صورت عمومی به فروش می رسند.

انواع جار شیشه ای از نوع عمومی:

  • جار شیشه ای ساده استوانه ای
  • جار شیشه ای بانکه
  • جار شیشه ای خمره ای
  • جار شیشه ای چهار گوش
  • جار شیشه ای شش گوش
  • جار شیشه ای هشت گوش
  • جار شیشه ای سسی

کاربرد جار شیشه ای

جار شیشه ای از دیر باز تا کنون تا به امروز مورد استفاده همه ی افراد بوده است. امروزه نیز از انواع جار شیشه ای برای بسته بندی انواع مواد به کار برده می شود.این مواد عبارت ان از :

  • مواد غذایی: مانند انواع سس و رب، مربا، عسل، ترشی جات، شوری جات، زیتون، میوه های خشک، قند و چایی، ادویه جات، حبوبات و …
  • مواد دارویی: انواع قرص، شربت و پماد.
  • مواد آرایشی و بهداشتی: انواع کرم، ژل، ماسک های صورت و بدن.
  • مواد صنعتی و شیمیایی: رنگ، چسب، روغن و …

بازار خرید و فروش انواع جار

جار شیشه ای با کیفیت چگونه است؟

یک جار شیشه ای با کیفیت باید کاملا شفاف باشد. هرچه میزان شفافیت یک جار شیشه ای بیشتر باشد به این معنا است که از مواد اولیه س درجه یک در ساخت آن استفاده شده است. جار شیشه ای باید کاملا متقارن و بدون عیب و نقص باشد. همچنینی باید هیچگونه حبابی در بدنه ی آن وجود نداشته باشد.

بازار خرید و فروش انواع جار

شرکت جار شیشه ای دینا با دو نمایندگی در شهر های تهران و اصفهان به صورت نیمه اتوماتیک در حال تولید و پخش انواع جار شیشه ایست. و این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به صورت غیر حضوری و اینترنتی با ما در تماس باشید و سفارشات خود را ثبت کرده و در کمترین زمان و در محل آن را دریافت کنید.